30.1.18

Tarka i Miarka – współpraca

 
Tarka i Miarka to sklep internetowy oferujący przydatne akcesoria do kuchni i jadalni oraz gadżety idealne na prezent. Tworzony jest przez zagorzałych miłośników dobrej kuchni i oryginalnego wzornictwa, których wyróżnia prawdziwa pasja i profesjonalizm najwyższej próby (jak sami o sobie piszą). 

Strona sklepu jest bardzo przejrzysta i czytelna. Asortyment został podzielony na pięć głównych kategorii – dzięki temu szybko znajdziemy to, co nas interesuje:
  • kuchnia – wszystko do pieczenia, gotowania, smażenia, krojenia, przyprawiania i przechowywania
  • jadalnia i bar – naczynia przydatne do serwowania posiłków i napoi
  • czas wolny – akcesoria potrzebne podczas grillowania, podróżowania, piknikowania czy uprawiania sportu
  • sezonowe – prezenty na różne okazje, m.in. Boże Narodzenie, Walentynki i Dzień Mamy
  • musisz mieć! – najnowsze produkty oraz największe bestsellery sklepu

Współpracę ze sklepem miałam przyjemność nawiązać już kilka miesięcy temu, niestety post na ten temat zniknął wraz z innymi z 2017 (pamiętacie, że przy zmianie szablonu usunęłam niechcący przepisy prawie z dwunastu miesięcy? Chlip.). W paczce od Tarki i Marki otrzymałam wtedy wybrane przeze mnie trzy produkty, czyli keksówkę, formę do babki oraz zamykany kubek ze słomką do owocowych koktajli. Od tamtej pory zdążyłam już nie raz użyć form do ciast i mogę je śmiało polecić, są naprawdę dobrej jakości:) 



Zdjęcie użytkownika TarkaiMiarka.pl.
Copyright © 2014 Cukry Proste , Blogger