sobota, 13 sierpnia 2016

Tosty francuskie z chałki

W weekend w końcu możemy zwolnić tempo i rozkoszować się leniwymi śniadaniami. Jeśli tak samo jak ja, lubicie zaczynać dzień na słodko, koniecznie przygotujcie te bajecznie pyszne tosty francuskie z chałki. Ich zrobienie zajmuje kilka minut i jest banalnie łatwe.

PS Znikam na ponad tydzień. Jeśli jesteście ciekawi, gdzie wybyłam, to zapraszam na Instagram - klik!


Tosty francuskie z chałki
 
Składniki (na 1 porcję):
  • 2 kromki czerstwej chałki
  • 1 jajko
  • 50 ml mleka
  • 1 czubata łyżeczka cukru pudru
  • 1 1/2 łyżki masła
Dodatkowo
  • miód, syrop klonowy, dżem, świeże owoce - co, kto lubi:)
 
W głębokim talerzu roztrzepać jajko z mlekiem i cukrem. Namoczyć chałkę z obu stron.
 
Na patelni roztopić masło. Bułkę smażyć przez  2 min. z jednej strony i kolejne 2 min. z drugiej, aż będzie mocno rumiana.
 
Podawać od razu z wybranymi dodatkami.
 
Tadam!
 
 
 

27 komentarzy:

  1. Twoje tosty wyglądają bardzo chrupiąco, bardzo ciekawy przepis 😆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chrupiące to one nie są, ale są pyyyszneee:)

      Usuń
  2. Z dodatkiem malin pychota! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie trudno się im oprzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam zaczynać dzień na słodko, zwłaszcza, gdy mam do towarzystwa kawę :) Tosty francuskie ubóstwiam, a z chałką są bardzo pyszne, bo znacznie delikatniejsze :) Zazdroszczę takiego smakowitego śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :)Uwielbiam takie śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To się nazywa śniadanie idealne ;) Udanego wypadu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Poezja smaków, uwielbiam takie tosty tym bardziej na leniwe weekendowe śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chałki? Jejku, ale muszą być dobre. Nigdy takich nie robiłam. Śniadanko na słodko musi być wspaniałe z ich udziałem :) Maliny to idealne towarzystwo do takich pyszności. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie śniadanka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pyszne śniadanie, aż mi slinka cieknie na ich widok!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie jadłyśmy chałki a co dopiero takie super tosty :D

    OdpowiedzUsuń
  12. schrupałabym z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł, chałka dostała drugie życie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie powinno być każde śniadanie - przepyszne! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super tosty francuskie, mniam! Ja w dzieciństwie dużo jadłam tostów francuskich na słodko, dziś tylko na wytrawnie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. mega apetycznie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne! chodza za mną już od dłuższego czasu, muszę je w końcu zrobić :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. a wiesz, że nigdy nie robiłam tostów francuskich na słodko? U mnie zawsze w wersji na słono :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja za to nigdy nie robiłam na słono;)

      Usuń
  19. To jest dokładnie to, czego teraz potrzebuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prawdziwie królewskie śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś od siebie:)