21.6.16

Kompot z truskawek słodzony sokiem malinowym

Truskawki atakują nas teraz z każdego straganu, a słońce miło przygrzewa. Aż grzech nie wykorzystać tych owoców jagodowych do ugotowanie orzeźwiającego kompotu. Posłodziłam go domowym sokiem malinowym, którego znalazłam w szafce dwa ostatnie słoiki.
 


Kompot z truskawek słodzony sokiem malinowym
 
Składniki:
 
Truskawki odszypułkować, wrzucić do garnka i zalać wodą. Doprowadzić do wrzenia i gotować jeszcze przez ok. 15 min., pod koniec dodając sok malinowy. Ostudzić do temperatury pokojowej i schłodzić w lodówce.
 
Tadam!
 

22 komentarze:

  1. A wiesz, że też tak robiłam. Dosładzałam sobie kompocik jakimś robiony przez Mamę syropkiem, który akurat był w lodówce. A to malinowy, a to jeżynowy. Super. Lepsze to niż biały cukier, a smaki się fajnie przenikają. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj dawno już nie piłyśmy takiego kompociku :) Musi być przepyszny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie nie wyobrażam sezonu truskawkowego bez kompotu:)

      Usuń
  3. hmm, kompot truskawkowy z sokiem malinowym? to musiało być podwójnie pyszne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki mi pomysł wpadł do głowy, gdy znalazłam syrop malinowy;)

      Usuń
  4. kompotu to już dawno nie piłam,zazwyczaj aby woda..aż chyba zrobię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób, zrób! Ja też piję głównie wodę, ale im cieplej na dworze, tym moje kubki smakowe domagają się do picie częściej czegoś słodkiego:)

      Usuń
  5. Świetny pomysł na dosłodzenie komputu truskawkowego sokiem malinowym :). Muszę wykorzystać ten patent.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super letnie smaki :) zawsze lepiej dosłodzić domowym syropem niż cukrem tymbardziej, że pojawia się dodatkowa nutka smakowa, malinowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super letnie smaki :) zawsze lepiej dosłodzić domowym syropem niż cukrem tymbardziej, że pojawia się dodatkowa nutka smakowa, malinowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kompot i piękne zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubię domowe kompoty i moje chłopaki również :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia :)
    Taki kompocik uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Domowe kompociki i ja robię - są pyszne ! A połączenie truskawek z malinkami - <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Dwa smaki w jednym napoju - super!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pychota i piękne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kompot z truskawek jest bardzo pyszny. Mam w piwnicy soki z malin.Spróbuję tego zestawienia. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś od siebie:)

Copyright © 2014 Cukry Proste , Blogger