31.1.16

Truskawkowy cukier puder

Truskawkowy cukier puder swój smak i kolor zawdzięcza liofilizowanym owocom rozdrobnionym na proszek. Świetnie sprawdzi się do oprószania ciast lub jako słodzidło np. do naleśników. Ja mam zamiar obtoczyć w nim walentynkowe trufle.


Truskawkowy cukier puder

Składniki (na 1 słoiczek):
  • 30 g truskawek liofilizowanych (do kupienia np. w Rossmannie)
  • 80 g cukru pudru

Truskawki rozdrobnić w blenderze na proszek. Wsypać do słoika razem z cukrem pudrem. Słoik zamknąć i potrząsać nim tak, aby składniki dobrze wymieszały się.

Tadam!

20 komentarzy:

  1. O rany! Przekonałaś nas w 100% już wyobrażamy sobie takie trufle obtoczone w truskawkowym pudrze.... niebo!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie pomyślałam, żeby takie cudo robić! Ale to mega pomysł jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Truskawki kupione! W weekend będę testować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Daj znać, czy przypadł do gustu:) Ja na razie próbowałam tylko sam;)

      Usuń
  4. Ja w lecie ususzyłam truskawki (nie popełniaj tego błędu) i też zrobiłam taki cukier, ale było to tak mozolne i tak dłuuuuugie, że wole Twoją wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam już gdzieś takie różowe cudo, choć nie jestem pewna, czy truskawkowe. Idealne do obtoczenia czekoladowych pralinek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kolorek :) Świetny patent!

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki prosty, a taki ciekawy pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Proste pomysły są zawsze najlepsze :) Wygląda rewelacyjnie i zdecydowanie odmieni każdy deser :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś od siebie:)

Copyright © 2014 Cukry Proste , Blogger