11.8.15

Deser Oreo w 5 min.

Ten upał nie tylko odstrasza mnie od włączenia piekarnika, ale także od jakichkolwiek innych działań kuchennych zajmujących więcej niż 10 minut. Też tak macie? Jeśli tak, ten szybki i prosty deser Oreo jest dla Was! Jego zrobienie zajmuje dosłownie chwilę, a w skład wchodzą tylko cztery składniki: ciasteczka Oreo, serek mascarpone, cukier puder i maliny.


Deser Oreo

Składniki (na 2 porcje po ok. 200 ml):
  • 1 małe opakowanie serka mascarpone
  • 2 płaskie łyżki cukru pudru
  • 8 ciasteczek Oreo, pokruszonych
  • 16 malin

Mascarpone wymieszać łyżką z cukrem pudrem. Ok. 2 łyżeczki mascarpone wyłożyć na dno słoika (lub szklanki), na to ułożyć 2 pokruszone ciasteczka Oreo, a następnie dodać kolejne warstwy: mascarpone, Oreo i znów mascarpone. Na wierzchu ułożyć maliny. Tak samo napełnić drugi słoik. Deser najlepiej smakuje schłodzony.

Smacznego!

31 komentarzy:

  1. Szybki deserek idealny na takie upały! Super pomysł, muszę się poczęstować :)

    prostozpiekarnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty chyba chcesz abym utopiła się we własnej ślinie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki właśnie był mój chytry plan, sesese;P

      Usuń
  3. Ale pyszności :)
    Szybko i smacznie to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny i bardzo szybki deserek. Bardzo chętnie bym go zjadła;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na upały są najlepsze takie proste i szybkie desery. Mnie też upał odstrasza od kuchni :-). Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko z oreo jest boskie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Jestem ich wielką fanką:)

      Usuń
  7. A nie, ja tak nie mam: jak mam ochotę piec czy gotować, to to robię. Upał czy mróz nie mają na mnie wpływu. Ale deserek bardzo pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja poproszę taki pyszny deserek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam! Jakie cudo, wygląda bajecznie :D

    Pozdrawiam,
    http://healthy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia :) a pomysł na deser nieprzeciętny, myślisz, że z lodami też byłby taki zjawiskowy i smaczny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno:) Ja bym wybrała waniliowe lub czekoladowe. To by już była prawdziwa rozpusta z milionem kalorii;)

      Usuń
  11. Gdybym tylko mogła sobie pozwolić jadłabym go codziennie ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pyszny deser, uwielbiam oreo z dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham oreo miłością bezgraniczną, więc dodatki nie są mi potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham oreo, więc deser dla mnie idealny <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Szybko, a jakże smacznie i pięknie.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Tyle słodkości, tyle szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prosto i pysznie :) I wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż się nie chce wierzyć, że tylko 5 minut wystarczy na takie cudeńko :)
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś od siebie:)

Copyright © 2014 Cukry Proste , Blogger