wtorek, 22 sierpnia 2017

Współpraca z Tarka i miarka

Ostatnio znów uśmiechnęło się do mnie szczęście i nawiązałam nową współpracę – ze sklepem internetowym Tarka i miarka. W swojej ofercie ma on przede wszystkim produkty wyposażenia kuchni i jadalni, ale nie tylko. Wszystkie akcesoria podzielone zostały na stronie internetowej na cztery kategorie:
  • kuchnia – wszystko, czego potrzebujemy do gotowania, pieczenia, smażenia, krojenia, przyprawiania i przechowywania
  • jadalnia i bar – porcelana i naczynia do serwowania dań
  • czas wolny – gadżety przydatne podczas grillowania, piknikowania i podróżowania
  • sezonowe – prezenty na Boże Narodzenie, Walentynki czy Dzień Babci



Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie wybrała ze sklepu Tarka i miarka produktów pomocnych przy przygotowaniu słodkości. Moje zamówienie zwierało: keksówkę, formę do babki (ponieważ dobrych blach nigdy dosyć, prawda?;)) oraz zamykany kubek na koktajle. Te i inne przydatne akcesoria znajdziecie na stronie tarkaimiarka.pl. Polecam!

13 komentarzy:

  1. Gratuluję współpracy :) Mam nadzieję, że foremki posłużą na lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo - fajne przydatne rzeczy. Super!
    To chyba coś dla mnie. Ciekawi mnie czy warto spróbować. Na pewno!
    Fajna ta Tarka i Miarka. Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdraszczam ;) fajne foremki to też by się przydały ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Od jakiegoś czasu szukam określonej foremki do babki i niestety tu też jej nie ma xD
    Ale jest sporo innych ciekawych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja właśnie jestem przed kupnem nowych foremek i już wiem, gdzie skierować internetowe kroki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współpracy i życzę udanych wypieków :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś od siebie:)