poniedziałek, 5 czerwca 2017

Współpraca z Kook and Serve

Jakiś czas temu udało mi się wygrać konkurs organizowany przez Martę z bloga Z Majeczką w kuchni wraz z firmą Kook and Serve – producentem nowoczesnych, minimalistycznych zastaw stołowych z kamienia łupkowego oraz drewna dębowego. Gdy nagroda do mnie dotarła – trzy eleganckie talerze z łupka – odezwała się do mnie pani Marta z Kook and Serve z propozycją współpracy. Skuszona miłymi słowami na temat moich zdjęć na blogu, nie mogłam odmówić;) I tak oto wzbogaciłam się o kolejne piękne  talerze oraz  deski do serwowania.



Jeśli chcielibyście serwować Wasze potrawy w modny sposób, to koniecznie zapoznajcie się w ofertą sklepu Kook and Serve  – klik!

12 komentarzy:

  1. Oby to była owocna, wspaniała współpraca.
    Na pewno tak będzie :)
    Lubię ciekawe formy podania naszych dań.
    Pozdrowionka poniedziałkowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają te talerze z kamienia łupkowego i od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zakupem :) Sa mega piękne i chętnie przejrzę ofertę sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to chyba najmodniejsze talerze:)

      Usuń
  3. dechy cudne :) owocnej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że taka właśnie będzie;)

      Usuń
    2. Też podobają mi się deski☺

      Usuń
  4. Marzy nam się taka zastawa ^^ wiele deserów świetnie by na niej wyglądało a takich w swojej kolekcji jeszcze nie mamy (mamy kilka płytek, które zostały po remoncie ale to nie to samo xD). Kiedyś mamy nadzieję ją kupimy ;)
    Gratulacje współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa współpraca, super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo spodobały mi się te talerze. Widze , ze nie tylko mnie :) kotek tez wpatrzony w nie -:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, fajna współpraca :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie naczynia! Prostota i natura!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekne, mialam juz prostokatne, a ostatnio nabylam, duzy okragly, ktory stal sie ulubiencem. Fajna wspolpraca, gratuluje :-)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś od siebie:)