poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Najlepsze wielkanocne ciasta - przepisy

Odliczanie do Wielkanocy trwa! Już za dwa tygodnie zasiądziemy w rodzinnym gronie do świątecznego stołu. Nie może zabraknąć na nim pysznych ciast - bab, mazurków i serników. Dziś chcę pokazać Wam dziewięć moich ulubionych przepisów. Zapraszam!
 

2. Babka majonezowa


3. Babka z Nutellą


4. Mazurek malinowy z bezami


5. Mazurek czekoladowo-śliwkowy


6. Mazurek kajmakowy


7. Sernik Matcha z białą czekoladą i malinami


8. Sernik z ricotty z jabłkami


9. Sernik kokosowy


28 komentarzy:

  1. Jakie pyszności prezentujesz...mniam :) Dla mnie nr 1 to babka na majonezie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka baba to jedynie danie, w którym toleruję majo;)

    OdpowiedzUsuń
  3. majonezowa jest rewelacyjna :D a babka sernik i mazurek to zestaw obowiązkowy na Wielkanoc :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mazurek kajmakowy z wielką chęcią zrobię, bo bardzo lubię takie smaki, a ciasto wręcz idealne na Wielkanoc :)
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same pyszności! Jest się czym inspirować :) Mnie w Święta najbardziej ciągnie do serników :D Twoje wyglądają niesamowicie apetycznie, nie mogłabym się zdecydować, który zrobić. Chyba trzeba wszystkie :D Serników nigdy dość ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się - domowego sernika nigdy nie odmawiam;)

      Usuń
  6. I masz babao placek :) co tu teraz zrobić. Pyszne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same pyszności, jest w czym wybierać :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. SAme smakołyki, nie wiem na co bym sie zdecydowała, zjadłabym wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie ciacha wyglądają bardzo apetycznie ;) Chyba gdzieś tam wzmianka o Nutelli najbardziej nas zaciekawiła ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Odliczanie trwa, a ja jeszcze w lesie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Babka to mój przysmak z dzieciństwa, więc gdybyś mnie nią poczęstowała to nie potrafiłabym odmówić :D A serniczki wyglądają bardzo zachęcająco, chyba muszę w końcu upiec :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same pyszności :-) Babki uwielbiam wprost :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne ciasta! Od samego patrzenia zrobiłam się głodna :) Bajeczne <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Pycha wszystkie te ciasta. Już nie mogę doczekać się tych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  15. mazurek malinowy z bezami - mój faworyt <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest w czym wybierać, bo tu same pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ten mazurek malinowy bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne i pyszne wypieki.
    Jak w dobrej cukierni.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie ciasta wyglądają wspaniale, ale ta babka z Nutellą zajęła szczególne miejsce w moim sercu :}

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie cudenka, wybieram mazurek czekoladowo- sliwkowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko wygląda bardzo apetycznie :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, że odwiedziłaś/eś mój cukrowy świat i zapraszam ponownie!;)