piątek, 16 grudnia 2016

Świąteczne wypieki - ulubione łatwe przepisy

Ten tydzień miał mi upłynąć na typowym przedświątecznym szaleństwie, czyli pieczeniu pierniczków, sprzątaniu i kupowaniu prezentów. No cóż. Dosyć poważne i masakrycznie bolesne problemy zdrowotne pokrzyżowały mi wszystkie plany. Teraz powoli wracam już do żywych i zapraszam Was na szybki post z pięcioma najlepszymi przepisami na bożonarodzeniowe ciasta i ciasteczka, z których korzystam co roku.


























PS Tak wiem, że większość zdjęć do tych przepisów nie jest najpiękniejsza, ale wypieki te są naprawdę warte upieczenia:)

12 komentarzy:

  1. Sernik, makowiec i piernik/pierniczki być muszą na święta, obowiązkowo. Trafiłaś w najbardziej popularne ciasta. Szczerze mówiąc - najbardziej nie mogę doczekać się - makowca :D Nie jadłam go chyba z dobre pół roku. Pozdrawiam piątkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mogę doczekać się pierniczków. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie przepisy są wyśmienite, ale jednak ja, jako zagorzała fanka maku, spróbowałabym najpierw wariacji na temat tego makowca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja fanką maku nie jestem, ale w tym cieście go zniosę:P

      Usuń
  4. Wszystkie wypieki prezentują się wyśmienicie ale najbardziej wpadł mi w oko ten sernik... Pycha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten sernik jest najpyszniejszym sernikiem na świecie! Nie ma osoby, której by nie smakował:D

      Usuń
  5. Same pyszności, a ten sernik perfekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poproszę po kawałeczku każdego do jutrzejszej kawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością zjadłybyśmy to wszystko co tutaj proponujesz ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Same pyszności :)
    Dużo zdrówka, oby 2017 minął Ci bez poważniejszych problemów zdrowotnych (bo kataru w styczniu to chyba nikt nie uniknie... ;)).

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś od siebie:)